Something Blue (A Wedding Portrait)

Something Blue (A Wedding Portrait)

2015-02-16

Kisaragi-Sai (Japanese Fastival) 2015  如月祭(ジャパニーズ・フェスティバル)2015





I joined in Japanese festival at the Roma Street Park in Brisbane yesterday and painted many portraits.
I'm so happy because a lot of people came down to this festival not only related Japanese, but also the people who belongs to many different nationalities and communities.

This lady come from Brazil and I'm so glad that she was so happy with this quick portrait.
I'll show you some other portraits too.






昨日の日曜日、日本のお祭りに参加してきました。
日本の音楽を中心に、日本文化の紹介のための催しでしたが、 その目的通り、ここブリスベンに住む人たちに向けての楽しいお祭りになりました。
沢山の国籍やコミュニティの人達が集まってとてもいい雰囲気でした。

ぼくは、沢山の似顔絵を描きましたよ。
その一部をご覧ください。





















2015年 2月 16日(月)

No comments:

Post a Comment